2015. március 31., kedd

2.rész

Roxanne szemszög


  - Már ne haragudjatok, de Roxanne a szépség, te pedig barátom egy igazi troll vagy. Olyan a mint  a Harry Potterbe.
Tetszett, ahogyan ez a srác oltotta a bátyámat, úgy érzem még sem fogom annyira utálni mint a koliban. Ott már full elegem volt belőle, hogy még a csapból is ő folyt, annyira ajnározták a csajok. Már csak kicsit utálom a srácot .
- Köszönöm Andy. Ronnie tényleg olyan mint egy troll.-nevettem el magam. Ekkor drága bátyám meg állt az autóval. Csak néztem ki az ablakon, de csak a beton dzsungelt láttam.
- Ron, te itt laksz valahol ? Eddig azt hittem kertes házad van.
- Nem is itt lakik a tesód.
-Amiért trollnak neveztetek itt szálltok ki és buszozhattok haza vagy van egy másik lehetőség ..
-Mégis mi ?- kérdeztük egyszerre Biersackkal.
-Bocsánatot kértek, és főztök rám egy teljes hétig.- ezt a drága troll olyan büszke fejjel mondta, hogy azt már tanítani kéne.
- A bocsánat kérés még okés, de hogy főzni, az kizárt dolog.
-Ezek szerint Andyke nem tud főzni, ez már tényleg vicces - nevettem el magam. Úgy érzem kezdek eléggé feloldódni- de ha te nem akarsz főzni, akkor bevásárolsz nekem én pedig megfőzök. Most pedig háromra kérjünk bocsánatot az drága és imádni való sármos, okos testvéremtől.
- Nem túlzol egy kicsit a tesóddal kapcsolatban ?- erre a kérdésére csak egy szúrós pillantással válaszoltam.- Na jó, akkor háromra. EGY
-KETTŐ
-HÁROM! BOCSÁNAT RONNIE! - mondtuk ki egyszerre. Úgy látszott hatott, mert a tesóm egyből indította az autót.
   Húsz perc kocsikázás után hazaértünk Ronniehoz. Csodálatos háza volt. Azt hittem valami agglegény háza van, de nem.
- Ezt a hatalmas házat te egyedül takarítod ? - erre csak elnevette magát.
-Nem! Van egy bejárónőm és pár szobalány szerűség akik takarítanak.
-Most komolyan Roxanne, te eltudnád képzelni a tesódat takarítani meg pakolni ?
-Nem!-erre mindannyian nevettünk, még a sértett is velünk nevetett.
- Na gyertek utánam, Hugi, megmutatom a szobádat, holnap pedig átjönnek anyuék.
Szótlanul követtem fel az emeletre. Egy gyönyörű hálószobába vezetett be, pont az én ízlásemnek felelt meg.

-Na tetszik ? Anyuéktól kértem az ötletet, amint megtudtam, hogy biztosan ide akarsz költözni. 
- Ronnie, ez meseszép  ! El se tudom mondani mennyire tetszik! - a nyakába ugrottam és megöleltem. Kicsit meglepődött, de vissza ölelt. Végre megint olyan érzésem volt mint kiskorunkban, 
- Ma este tartunk egy ilyen üdv itthon partit. Átjönnek a BVB-s srácok és barátnőik, a BMTH-s srácok és barátnőik, valamint az én bandám és a csajok . Nem nagy buli lesz, tényleg csak egy kis parti.

Na mára ennyi :) Próbálok holnap is írni részt :) Puszika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése