2015. április 24., péntek

10.rész

Itt a 10.rész. Rövidke rész. RecklessWick ezt a részt neked ajánlom nagyon :D


Roxanne szemszög:

- Hát te meg mit csináltál ?
-Minek néz ki? 
-Összetört tányéroknak? Ezt mégis hogyan hoztad össze ?
-Szerinted hugi hogyan ? 
-Béna vagy a konyhában. Ennyire egyszerű. Andy, segítesz rendet rakni ? Mert ha Mr. Bénaság neki áll, akkor tuti megöli magát és még a házat is tönkre teszi.
Erre a drága tesóm csak sértődötten nézett rám. Na nem baj.
   Andy segítségével hamar összeszedtük a törött porcelánokat és amint kész lettünk, hirtelen elsötétült a világ. Valaki befogta hátulról a szemem!
- Na ki vagyok?-súgta egy édes férfi hang a fülembe,
- Oliiii!-fordultam hátra és megöleltem- Csak nem hiányoztam?-eközben Andy eltűnt. Biztosan Ronhoz ment.
-De még mennyire ! Unatkoztam otthon és gondoltam eljövök már hozzád.
-Jól tetted!-forró csókba fonódtunk össze. 
- Nem szívunk el egy szál cigit ?-kacsintott egyet. Olyan édes ilyenkor.
- Csak nem olyan cigi ? - suttogtam szinte a szájába.
-De olyan, a kedvenced...-és újra megcsókolt, majd kimentünk. 

Andy szemszöge.

 Nem akartam nézni, ahogy Sykes és Roxanne nyált cserélnek, ezért kihívtam Ronnie-t az udvarra egy sör és egy cigi társaságában. Nem sokkal később Oliverék is kijöttek, de ők nem láttak minket. Ronnie jelzett, hogy nehogy megszólaljak, tudni akar mindenről amit csinálnak. Hirtelen rossz érzésem lett, de nem tudtam, hogy mitől.
- Mióta cigizik a hugom ? 
-Nem tudom, nem az én testvérem, de szerintem emiatt ne balhézz vele. Nehéz volt neki is régen...
-Te ezt mégis honnan tudod ?
-Beszélgettem vele, de majd ő elmessél neked mindent. 
-Már alig várom. Hozok még sört.
- Rendben.- amíg Ronnie bement én addig odamentem a gerlepárhoz. A ciginek amit szívtak nagyon furcsa illata volt. Olyan volt, mintha zöldet (füves cigit) szívtak volna. 
-Ti mégis milyen cigit szívtok? - Roxanne riadtan rám nézett, egy kis bűntudatot véltem felfedezni benne. Hiszen nem rég beszéltünk róla, hogy teljesen leszokott az ilyen szerekről.
-Andy....-nézett rám kérlelően a lány
-Honnan van?
- Nyugi van Biersack! Én hoztam. Szoktunk hébe-hóba elszívni egy-egy szálat. Nem dőlt össze a világ !- Na itt elborult az agyam. Behúztam egyet Sykes-nak, aki az ütés erejétől hátra esett. Mikor sikerült felállnia ő is nekem jött, ebből kialakult egy verekedés, amihez a kiérkező Ronnie is csatlakozott a sörökkel együtt, akik a bunyó közben "felrobbantak". Mindenhol tiszta sör volt és vér. Sikerült eltörnöm Sykes orrát. Végül Roxanne szedett szét minket egy serpenyő !? segítségével. A fejem az fájt tőle, de ahogy elnéztem nem csak nekem. 
- Ronnie, beszélnünk kell....-hajtotta le a fejét Roxy.-Négyszemközt. Kérlek gyere velem.
  Megvártam, míg a testvérek elmennek majd újra nekiálltam Sykesnak.
- Te normális vagy, hogy füves cigit adsz neki ? Mégis hányszor ? Teljesen elment az eszed ?
- Nyugi már ! Fel se tűnt neki, hogy mit szív...
-Nekem nem úgy tűnt ! Neki nem szabad ilyeneket adni! Nem kell, hogy még egyszer az elvonón kössön ki, ráadásul miattad, aki elvileg szereti!

Mára ennyi :) Igyekszek a következő résszel :)
Puszi mindenkinek 

4 megjegyzés:

  1. Ez az Andy!!
    Köszönöm ^^
    Fuuujj Skyes füves cigit adsz Roxanne-nek !?
    Örülj hogy Andy nem ölt meg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit :D Ja és néha megnézhetnéd facen az egyéb üzijeidet :D

      Törlés
  2. mikor lessz kövi? nagyon jó :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már folyamatban van, nehézségeim adódtak a való életben, és nem tudok mit csinálni néhány helyzettel...

      Törlés