2015. április 13., hétfő

7.rész

Itt az új rész. De tudnotok kell, hogy mostantól egy bizonyos ideig ritkábban lesznek részek. Indoklás : Kórház. Miután vége van ennek az időszaknak írok kárpótló részeket.

Ronnie szemszög:

- Alszol majd velem ?
- Na álljatok csak le ! Még nem alhattok együtt! Az kizárt dolog. Most pedig gyerünk haza. Andy, ma te is nálunk alszol.
- Jól van Ronnie, nem alszok a hugoddal, de Andyvel sem alszok.
Végre elindultunk haza. Az út csendesen telt, de közbe kiötlöttem egy tervet, már csak Andyt kell belevonnom. Egyszerűen zseniálisnak érzem
- Miért vigyorogsz olyan bugyután ?- szolt előre drága hugicám, Na most kell valamit kitalálnom.
- Csak a dögös csajokra gondoltam, aki várják a következő koncertünket.
Roxanne csak ciccegett ezek után.

Roxanne szemszöge:

  Valami nagyon gyanús volt nekem a tesómban, és ezt megsúgtam a randipartneremnek is.
-Megverekszek vele ha szeretnéd.- mondta ezt mikor haza értünk és távol voltunk Ronnie-éktól.
- Most törted el a kezed és fejed se úszta meg, de te már megint verekednél ?
- Egy balhéból se érdemes kimaradni.
- Pont úgy mint a Helsinki koncerten 2011-ben ?
- Te tudsz arról az esetről is ?
-Csak arról az esetről szerencsédre. Nem szeretném, ha túl sokat verekednél.
- Megpróbálok, de ha provokálnak akkor nem biztos, hogy betudom tartani.
-Én azért bízom benned. Minden ember képes a változásra, tapasztalatból mondom. Na de a másik dolog, este lógj át hozzám aludni, vagy átugrok inkább én, te ne járkálj a törött karoddal.
- Nem is vagy olyan jó kislány, mint amilyennek mutatod magad, ez tetszik!
- Ha tudnád, hogy mennyire nem....- sikerült kicsit belefeledkeznem a múltba, hogy miket csináltam. Sose voltam rá büszke. A családom szerencsére semmiről nem tud semmit, és ez így van jól. El se tudom képzelni, hogy mit kapnék érte, ha minden kiderülne.
- Na és mégis mennyire nem ? Egyre kíváncsibbá teszel. Na meg tetszik a néhai titokzatosságod..
- Ezekkel a bókokkal nem szedsz ki belőlem semmit sem. Hiába is próbálkozol.-ekkor szenvedélyesen megcsókolt. Játszani akar, érzem. Pedig még csak nem is járunk tudtommal és csak egy randi meghívást kaptam tőle, de ha ő így, akkor én is így játszok. Hergelem egy kicsit, beleharapok az alsó ajkába és a pólója alá nyúlok, ezzel ő is bátorságot nyer, az egyetlen ép keze szabadabban mozog. Tudom hol vannak a határok, és nem fog úgy megkapni, ma még nem. Ez csak egy kis játék.

Andy szemszöge.

   - Gyere Andy! Kísérjük helyre Sykest, nem szeretném ha megrontaná Roxannet.
-Szerintem hozzá se mer nyúlni azok után ahogyan elbántál vele.
- Oliver Balhés Sykes...szerinted megfutamodna?
- Na jó, lehet hogy igazad van. A kamerákat mindenhova felraktuk ahova mondtad ?
-Igen, így már biztos nem szöknek át egymáshoz.
Elindultunk Ronnal Roxanne szobájához.
-A vizes vödröt előkészítetted? Meg a ragacsokat ?
- Igen Ronnie, minden megvan! Mond csak, te még is mit csináltál?
- Csípős trutyit és leleplező videót, hogy lebeszéljem Roxit Sykesról.
- Miféle leleple.....
-Cssst!! Itt vagyunk!
Mikor benyitottunk a szobába egyszerűen ledermedtem, Egy egészen intim pillanat közepébe csöppentünk bele. Nem mondom, azért elképzeltem magam Oliver helyébe, de Ronnie-nak csak úgy forrt a feje a dühtől.
- TI MÉGIS MI A FASZT CSINÁLTOK???!! - a párocska hirtelen szétugrott. na jó most nem sajnálom, hogy nem vagyok Oliver helyében. Itt megint bunyó lesz, pedig még csak most jöttünk ki a kórházból...



Na mára ennyi. Legyetek rosszak ! Puszika :)


2 megjegyzés:

  1. Gyerünk Ronnie meg Andy!!:dd
    Rúgjátok szét Skyes seggét!!:dd
    Am tök jó lett ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is beállnál a fiúkhoz harmadiknak verekedni úgy érzem :D
      Köszike !! :)

      Törlés