2015. május 8., péntek

11.rész

Bocsánat, hogy ilyen későn lett rész, de nem voltam toppon, ez lehet érződni fog a részen is...sajnálom ha igen. De lenne egy személyes kérdésem is: Ti mit tennétek, ha felajánlanának nektek egy álom állást, amire talán egész életetekben vártatok, de közben ott van a szerető párotok , akit nem akartok elhagyni?

Andy szemszög:


    - Ronnie, beszélnünk kell....-hajtotta le a fejét Roxy.-Négyszemközt. Kérlek gyere velem.
  Megvártam, míg a testvérek elmennek majd újra nekiálltam Sykesnak.
- Te normális vagy, hogy füves cigit adsz neki ? Mégis hányszor ? Teljesen elment az eszed ?
- Nyugi már ! Fel se tűnt neki, hogy mit szív...
-Nekem nem úgy tűnt ! Neki nem szabad ilyeneket adni! Nem kell, hogy még egyszer az elvonón kössön ki, ráadásul miattad, aki elvileg szereti!
-Elvonón ? Te miről beszélsz Andy ?
-Hát nem tudod?- Oliver csak a fejét rázta- Majd elmeséli neked, de többet ne merj neki jointot adni!-a mondat utolsó felét indulatosabban mondtam és a torkánál fogva szegeztem a falhoz. Nem félt. Biztosan a fű miatt.
- Andy! Kérlek ne bántsd....- Roxanne volt. Szinte könyörgött nekem erőtlen hangján. A szemei kisírtak voltak, mögötte pedig Ronnie volt. Látszott, hogy nagyon összevesztek.
- Roxanne Radke! Azthiszem beszélned kéne Sykes-val.-Ronnie nagyon mérgesnek látszott. Régóta ismerem, de ilyennek még soha életemben nem láttam.

Roxanne szemszöge:

  A bátyám kényszeríteni akar arra, hogy szakítsak Olival, de én nem akarok. Jó, volt egy kis kilengésünk, ami után mindent be kellett neki vallanom, de ez még nem ok arra, hogy szakítsak vele.
- Oliver...
-Roxanne nem találkozhat veled többet!- na itt a pasimnak sem kellett több, neki rontott Ronnienak. Nem értem miért kell nekik mindig verekedni. Közéjük akartam állni, de Andy lefogott. Na tessék, eddig azt hittem, hogy ő barátom, erre meg lefog és még el is hurcol onnan.
-Andy! Mégis miért nem állítod meg őket?!- a hangom egyre hisztérikusabbá vált- Megölik egymást!
- Már hívtam a fiúkat, ők leállítják a két jómadarat, de nekünk beszélgetnünk kell...
-Mégis miről ?!
- A drogról ! Megint vissza akarsz esni ? Tudom, hogy tudtad mi van abban a cigiben, ne is tagadd!-itt az baj, hogy igaza van.-Nemet kellett volna mondanod! Miért nem tetted ? Ronnie mindent tud már ?
- Nem akartam megsérteni Olivert, és igen, mindent tud a tesóm. El is akar tiltani Olitól....
-Amit én most teljes mértékben meg is értek. Felelőtlen volt, ahogyan te is.
- Eddig azt hittem, hogy a barátom vagy...-kezdtem el újra könnyezni. Nem tudtam elhinni, hogy Andy, aki elvileg a barátom volt, nem áll ki mellettem.- Tudod mit? Nem érdekelsz és nem érdekel semmi!
- Csak neked akarok jót hidd el!
- Te csak ne foglalkozz velem !
Elrohantam. Nem akartam tudni senkiről és semmiről se. Csak Olivert akartam vissza szerezni.



Ennyit mára :) Puszi mindenkinek (K)

7 megjegyzés:

  1. Hú, hát ez nagyon jó, remélem lesz folytatás ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz folytatás :) Csak időm kevés :)

      Törlés
    2. Örülök, és van egy díjad :* http://tinibolrocksztar.blogspot.hu/2015/10/dij-2.html

      Törlés
    3. http://tinibolrocksztar.blogspot.hu/2015/10/dij-5.html Szió, még egy díjacska :D

      Törlés
  2. Nagyon jó szerintem a történet de nekem egy-két dolog zavaró. Például hogy mindíg mindenki ok nélkül szétveri a másikat és hogy nagyon gyakori szóismétlésed a "drága tesóm" szófordulat. És kicsit részletesebben írnám le a cselekményt. Ezek csak észrevételek, javaslatok, semmi bántó szándék nincs benne.

    M

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. - Eddig azt hittem, hogy a barátom vagy...-kezdtem el újra könnyezni. Nem tudtam elhinni, hogy Andy, aki elvileg a barátom volt, nem áll ki mellettem.- Tudod mit? Nem érdekelsz és nem érdekel semmi!
      - Csak neked akarok jót hidd el!
      - Te csak ne foglalkozz velem !
      Elrohantam. Nem akartam tudni senkiről és semmiről se. Csak Olivert akartam vissza szerezni.
      Már meg is volt a terv a fejemben, el fogok szökni Mexikóba a drága párommal, összeházasodunk és utána már nem is lesz problémánk. Talán a családom kitagad, talán barátaim se lesznek, de ez most nem érdekel, csak boldog akarok lenni


      Remélem ez válasz a kérdésedre :D

      Törlés