2015. április 3., péntek

3.rész

Itt is a 3.rész :) Jó olvasást :)

 - Ma este tartunk egy ilyen üdv itthon partit. Átjönnek a BVB-s srácok és barátnőik, a BMTH-s srácok és barátnőik, valamint az én bandám és a csajok . Nem nagy buli lesz, tényleg csak egy kis parti.
-Ami nálatok kis parti, az ott kezdődik, hogy 20-25 fő, akiket szinte nem is ismerek, maximum egy-két embert és abban te is benne vagy, na meg most már Andy.
- Nyugi Roxanne, mindenkit megfogsz ismerni.-nyugtatott Andy- még lehet be is pasizol valamelyik híres rocksztárral.-közben felém villantott egy 1000 wattos mosolyt és kacsintott egyet. Na jó, ha ő így játszik, akkor én is játszok egy kicsit, és remélem semmit nem értettem félre. Olyan közel mentem hozzá, hogy szinte már csak egy lépés választott el tőle. Alig mert levegőt venni, úgy figyelte minden mozdulatom.-Na most húzom az idegeid Andyke-gondoltam magamban. Jóval magasabb volt tőlem. Csábosan feltekintettem rá, miközben beharaptam az alsó ajkam, a mutató ujjam végig húztam a mellkasán. Szaggatottan vette a levegőt, szinte már majd felfalt a szemével, ennél könnyebb dolgom nem is lehetne. Lábujjhegyre álltam és közelítettem az arcommal az övé felé. Már a szemét is becsukta, úgy várta, hogy mégis mit akarok tenni vele. Végig simítottam az ajkán az ujjaimmal, majd a nyakán, végül a fülébe suttogtam:
- Hidd el, nem te leszel az a rocksztár.-egy ördögi mosoly kíséretében ellöktem magam tőle. Szegény srác, már totál bezsongattam, erre meg csalódnia kellett. Ronnie csak nevetett rajtunk, utána már Andy is kínosan nevetett.
-Büszke vagyok rád hugi! Andy! Látnod kéne magad, azért az durva, hogy így ráindultál Roxanne-re, valamit kezdj magaddal.
- Bazd Ronnie! Te azt nézed, hogy áll a farka ? Biztos a lányokat szereted ?
   A nagy szívatások után mindenki elment készülődni az esti "mini partira". Gondoltam egy kicsit kiöltözök, azért csak az első benyomás a legfontosabb, még ha a bátyám haverjairól van is szó, meg a csajoknál jó pont, ha normálisan nézek, nem annyira néznek majd le. "Még jó, hogy most pakoltam ki, így könnyebb lesz ruhát találnom" gondoltam én ezt naivan. Végül megállapodtam egy fehér trikónál és egy fekete farmernál tornacipővel és pár kiegészítővel (nyaklánc, bőrkarkötők stb), majd elmentem fürdeni, hajat mosni. Miután ezekkel végeztem megszárítottam hajam és kivasaltam majd felkapkodtam magamra a ruháimat. A hajamat még mindig nem találtam az igazinak, ezért raktam bele színes pót tincseket, de tényleg csak pár darabot. A sminket se vittem túlzásba, csak egy kis halványbarna szemhéj púder, szempilla spirál, és egy kevés áttetsző szájfény, hogy azért mégis jó összhatás legyen. Miután ezekkel végeztem mentem is le a buli helyszínéül szolgáló nappaliba.
-Mit is mondtál, kik jönnek ?
- A BVB, vagyis Andy-ék, a BMTH-s srácok Oliverék, az én bandám, akkor csajok is jönnek-nekem a gondolataim máshol jártak,
-Oliver ? Oliver Sykes ?
-Igen. Ismered ?
- Nekem is lehetnek titkaim, nem ?-kacsintottam rá édes drága testvéremre, de ő csak gyanúsan méregetett.
- Csak nem rajongsz értük ?
-Egyszóval sem mondtam- és végre megjöttek a vendégek, legalábbis egy része, pontosabban a BVB része. Andy már puszival köszöntött engem, majd be lettem mutatva a többieknek is. Egy Ashley nevezetű fazon nagyon méregetett, de nem akartam róla tudomást venni. Míg elmentem a konyhába innivalóért, addig gyűltek az emberek. Egyszer csak Ashley toppant be .
- Töltsek neked is ?-kérdeztem udvariasan.
- Kitudom magam szolgálni, engem csak az érdekelne, hogy szeretsz-e táncolni ?
-Majd meglátod.-és ezzel a mondatommal ki is léptem a konyhából, nem volt nekem ez asrác szimpatikus. Mikor Andy-re pillantottam, egy megkönnyebbült sóhaj hagyta el ajkait ahogy rám nézett. A zene már hangosan szólt, amikor egyszer csak valaki a fülembe ordított.
- ROXANNE ! TÉNYLEG TE VAGY AZ ???

Mára ennyi :)
Puszi

3 megjegyzés: