2015. április 4., szombat

4.rész

Sziasztok! Itt a negyedik rész is, remélem kedvetekre lesz ! :)

  Mikor Andy-re pillantottam, egy megkönnyebbült sóhaj hagyta el ajkait ahogy rám nézett. A zene már hangosan szólt, amikor egyszer csak valaki a fülembe ordított.
- ROXANNE ! TÉNYLEG TE VAGY AZ ???
- Oliver ? Hát emlékszel rám ?
- Azóta is arra csókra gondolok, nem megy ki a fejemből. Nem találtam olyan csajt mint te!
- Jó téged újra látni.
-Nem táncolunk?-egy bólintással jeleztem neki, hogy részemről rendben a tánc. Szerencsére mindenféle-fajta zene szólt, a lassútól kezdve a pörgősig. Mint egy pörgős-simulós zenét fogtunk ki. Nem mondom, élveztem a helyzetet.

Ronnie szemszög:

  Már egy ideje figyelem a hugomat és nem tetszik, hogy Sykes-val táncol elég régóta és elég bensőségesen. Még le is tapizta Roxanne-t, ő meg csak úgy tűrte. Kezdtem eléggé ideges lenni és ezt a legjobb a barátom nyilván észrevette, mert odajött hozzám.
- Mi a gond Ron ? Miért nem bulizol ?
- Nézz oda Andy! Hagyja, hogy tapizza őt Sykes.
- Biztos sokat ivott, Amúgy meg hány éves is a hugicád, hogy ennyire félted ?
- Ha sokat ivott volna akkor már nem így viselkedne. Húsz éves.
- Felnőtt nő, tudja hogy mit csinál, de azért tényleg nem Oliverrel kéne hetyegnie. Ő biztosan megbántaná.
Ekkor észrevettem, hogy Roxanne és Sykes egymás szájában vannak.
-Ezt nem hagyhatom! Gyere Andy, szétszedjük őket!

Roxanne szemszög:

 Amikor táncoltunk Olival újra éreztem azt a fellángolást, amit anno a színpad mögött, De ő is ezt érezhette, ugyanis megcsókolt, Megint ugyanolyan jó volt, mint régen,
Visszaemlékezés:" Éppen Londonban volt egy ilyen fesztivál, ahol a tesómék is felléptek, Naná hogy megakartam nézni őket és utána még beszélni is akartam vele. Előttük fellépet egy számomra kevésbé ismert banda, de nagyon sokan tomboltak a koncertjükön. Utána már végre Ronniék léptek fel. Élveztem a koncertjüket. Sose gondoltam volna, hogy ennyire népszerűek lesznek, de örülök neki. Miután végeztek a koncerttel, hátra mentem a színpad mögé, szerencsére sikerült olyan jegyet szereznem (anyuék segítségével) amivel bárhova közlekedhettem. Mikor sikerült hátra jutnom, elkezdtem a bátyámat keresni, de nem őt találtam meg. Egy magas barna hajú, tetovált srácba ütköztem szó szerint. 
- Elnézést, nem figyeltem, éppen keresek valakit.
- Azt hiszem megtaláltál.- mosolygott rám irtó cukin, majd elolvadtam. 
- Azt se tudom ki vagy. Bár mintha te énekeltél volna a Falling in reverse előtt, nem ?
- De én voltam. Egyébként Oliver Sykes, Benned szép hölgy kit tisztelhetek ?
- Roxanne Radke.
- Örvendek Roxanne- és kezet csókolt nekem, olvadtam, mint vaj a sótól.
Elég sokáig beszélgettünk, és a bátyámat már nem volt kedvem megkeresni (aranyos vagyok tudom ), majd egyszer csak megcsókolt. Életemben nem volt még részem olyan csókban, mint amit tőle kaptam."


Na mára ennyi, Komiba lehet találgatni, hogy mi lesz a következő részben. Pl.: Vajon mit fog tenni Ronnie és Andy ? Mi lesz Olival és Roxanne-vel? stb
Puszi mindenkinek

2 megjegyzés: