2015. április 21., kedd

9.rész

Itt is a 9.rész! Remélem tetszeni fog nektek :) Jó olvasást !

Andy szemszög:

   Ekkor beléptem a szobába. A kamera túlsó oldalán lévő lány ijedten meredt rám.
-Ez mind igaz Roxanne ?- csalódott voltam, nem is kicsit. Sose feltételeztem volna ilyet erről a lányról.
- Andy, megmagyarázom! Gyere és ülj le.
-Kíváncsian hallgatlak. Igaz amit az a lány mondott akivel beszéltél ? Az is igaz amit te mondtál ?
- Minden szó igaz volt. Szégyenlem az egészet. De ez még nem minden. Ugye a bátyám és a szüleim végig azt hitték, hogy egy elit iskolában végzetem. Nos ez nem így van. Egy elit iskolában kezdtem, majd onnan kirúgtak a drog ügyek miatt. Árusítottam és használtam is. Iskolát kellett váltanom, ha láttad a St. Trinian's filmet, akkor körülbelül egy olyan sulit képzelj el.
- Azta Qrva.
- Aztán volt egy gyilkosság, amiben én nem voltam benne, csak hallottam róla. Na ott kiléptem az egész bandából. A drogról is leszoktam, de azért egy elvonóba voltam és levelezőn tanultam tovább. Érettségire már kijutottam az elvonóról, de Christian mindig is zaklatott utána, hogy én se maradok majd ki a jóból, ha egyszer lebuknak, és most pedig lebuktak. De ahogyan hallhattad engem is belekevertek egész szépen a dologba.
- És ha jönnek majd a zsaruk mit csinálsz ? Meg akkor te már teljesen tiszta vagy ? A bátyjádal ezt nem kéne megbeszélni ? Esetleg Oliverrel ?
- Nem tudom Andy, hogy mit tegyek...
- Ha tényleg nem vagy már benne a dolgokban, akkor elmondod nekik. De habozol, ha jól látom...
-Tényleg nem vagyok már benne! De szégyenlem a múltam, és biztosan elítélnének miatta.
- Ha a tesód be mer szólni, akkor majd megvédelek és emlékeztetem rá, hogy ő meg a dutyiban ült. Oliver meg balhés.

Roxanne szemszög:

Hirtelen felindulásból megöleltem, kicsit meglepődött de visszaölelt. Olyan jó illata volt és a karjaiban biztonságban éreztem magam. Elkezdte simogatni a hátam, ami nagyon jól esett és beleborzongtam minden érintésébe. Ezt ő is megérezte. Lassan eltolt egy picit magától, mélyen a szemembe nézett és a karjaimat simogatta majd a nyakamat és az arcomat. Teljesen elvesztettem a fejem, csak a jelenlétére tudtam koncentrálni és arra a kellemesen bizsergető érzésre. Szinte már fátyolos tekintettel néztem a szemébe. Olyan gyönyörű kékek. Közeledett az arcával az enyém felé, szinte kínzó lassúsággal. Égtek az ajkaim azért, hogy érezhessem a csókját. Már milliméterek választottak el egymástól minket.
- A k*rva életbe! Hát nem igaz, hogy ma mindent összetörök!- hallatszott lentről Ronnie szitkozódása. Ebben a pillanatban mindketten észhez tértünk és pironkodva néztünk a másikra.
- Ne haragudj Roxanne, nem tudom mi ütött belém..
- Nem csak te vagy a vétkes, mindenhez két ember kell, és amúgy sem történt semmi. Szóval nyugi.
- Köszönöm. De menjünk le és nézzük  meg mit csinált a bátyád .




Nos mára ennyit :) Remélem az Andy drukkerek kezdenek szurkolni :) Puszi mindenkinek :)

4 megjegyzés:

  1. Hajrá Andy!:DD
    Remélem azért Andy szét rúgja Skyes seggét!:d
    Rohadt jó lett ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike :)
      Eljön annak is az ideje, hogy Andy vs. Sykes :D

      Törlés