2015. április 10., péntek

6.rész

Itt is a 6.rész ! Rövidke rész, de nem akartalak rész nélkül hagyni titeket. Remélem tetszeni fog mindenkinek ! :) A komikat köszönöm és a facebookos véleményeket is !

   - Semmi baj, én is így viselkedtem volna, ha a hugomról lenne szó. De ugye azért randizhatok Roxanne-nel ?
- Persze! Ebbe a bátyámnak nincs beleszólása.- a biztonság kedvéért azért csúnyán ránéztem a tesómra, nehogy valami mást merjen szólni. Még jó hogy nincs Anthony a másik a bátyám.

Ronnie szemszög:

  Micsoda?! Sykes és Roxanne randizni fognak ? Ezt nem hiszem el. Ha tudná a drága hugom, hogy Oliver nem az a hűséges típus, akkor biztosan nem állna le vele. Na de mit látok még! Andy furán méregeti a hugomékat, mintha kicsit féltékeny lenne vagy nem is tudom. Igaz, annak százszor jobban örültem volna, ha inkább vele kavarna és nem Sykes-val.
- Nem mehetnénk már haza ? Nyomasztók a kórházak. 
- Még meg kell várnunk a zárójelentéseket és mehetünk. Látod, ha nem mentél volna neki Olinak, most nem kéne lennünk.
-Mióta becézed ?- nem tetszett ez nekem.
-Nekem tetszik, hogy becéz és nem ez az első. Ronnie, ne haragudj, hogy így alakultak a dolgok, de vigyázni fogok Roxanne-re, és hű maradok hozzá mindig. Ilyen szép lányt, mint a hugod, még életemben nem láttam.
Legszívesebben megint neki mentem volna, de nem tehettem, Egyrészt egy kórházban vagyunk, másrészt meg a hugom úgy hozzábújt, hogy még véletlenül se tudtam volna megütni. Le kell nyugodnom, de sürgősen. De mit látnak szemeim, végre hozzák a papírokat. Legalábbis remélem, hogy a mi papírjainkat hozzák, mert egyre nagyobb késztetést érzek arra, hogy szétszedjem a hugom és Sykest. Remélem nem kell ebbe beletörődnöm.

Roxanne szemszög:


  Oliver randizni akar velem! Ennél jobb már nem is lehetne. Látom, hogy a bátyámnak nem tetszik ez a dolog, pedig igen is el kell neki fogadnia, még lehet, hogy Oli lesz majd neki a sógora. Én se szóltam még bele neki egy kapcsolatába se. 
- Mi lenne, ha mi nem egyből haza mennék hozzád, hanem hozzánk mennénk és onnan pedig a parkba. Vagy nagyon fáradt vagy ? Pihenhetünk is. Bár inkább pihenjünk, 
- Hey , Roxanne, nyugi. Éjszaka van vagy hajnal, de világos még nincs, mehetünk hozzátok, pihenünk és majd ha világos lesz mehetünk a parkba. De most nyugi. 
- Alszol majd velem ?
- Na álljatok csak le ! Még nem alhattok együtt! Az kizárt dolog. Most pedig gyerünk haza. Andy, ma te is nálunk alszol.




Nem a legjobb rész tudom.Azért puszi mindenkinek :) Igyekszek a kövivel, amit érdekesebbre csinálok :)

5 megjegyzés:

  1. Szia :) a történttel különösebben nincs bajom, azt tetszik meg minden :) de a telefonon a kinézet az nem a legjobb mert alig lehet elolvasni a történetet :'( azon légyszi javíts ! Gyorsan hozd a kövi részt !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, alakítottam rajta, remélem olvashatóbb lett :) a következő résszel pedig igyekszem :)

      Törlés
    2. Szia igen, így sokkal jobban olvasható :) Rendben ^^

      Törlés