2015. április 17., péntek

8.rész

Itt is a 8.rész ! Jó olvasást !


Oliver Sykes szemszög:

   Nagyon jól elvoltunk Roxannenel, amikor a bátyja és Andy berontottak hozzánk, és Ronnie elkezdett ordítani. Nem mondom, meglepődtem nem is, kicsit így elváltunk Roxival egymástól.
- Ronald, a hugod már nagy lány. Eltudja dönteni, hogy kivel mit szeretne csinálni. Semmi közöd ahhoz, hogy itt mi történt volna és mi fog történni.-válaszoltam neki lazán és nyugodtan. Ez nem tetszett neki, de én élveztem a helyzetet. Roxanne csak egyre bújt hozzám, mintha leakarna fogni, nehogy verekedés legyen megint. Ronnie csak közeledett felénk, megfogta a törött kezem és elkezdett ráncigálni. Na erre persze én is bepöccentem, hiszen kibeb*szottúl fájt, és lendületből odavágtam neki az arcára az épp kezemmel. Andy odaugrott, Roxanne pedig sikított. Biersacknak végül is sikerült leszednie rólam az idősebb Radke-t.
-Ez most mégis mire volt jó ? Nem történt volna semmi, csak szórakoztunk!-szinte már sírva beszélt Roxanne.
- Majdnem megfektetett és ez neked csak szórakozás ??!!
- Direkt húztam az agyát, és ezt ő is tudja, hogy nem csináltunk volna semmi olyat! Ron, ne nézz már kérlek ribancnak!
- Jó, bocsánat. Adok nektek egy esélyt, de ha megbántod a hugom, vagy egyáltalán bántod akárhogyan, akkor megkereslek és kibelezlek.
Végre kimentek és tudtam beszélni Roxannel.
-Tehát csak húztad az agyam ?
- Igen-nézett rám huncutul. Nekem kell ez a lány!
- Na ezért büntetést fogsz kapni!

Ronnie szemszög:

  - Mostantól kezdve rajtuk tartjuk a szemünket. Szólj a srácoknak, hogy ők is figyeljék őket, én meg szőlők az enyémeknek,
- Nem esel egy kicsit túlzásba ? Oli a haverod volt, most meg megtudnád ölni.
- Még mindig az a baj, hogy ismerem, nagyon is jól...



3 hónap múlva

Roxanne szemszög:

  Már két hónapja járunk Oliverrel. Egy hónapig csak randizgattunk , majd utána feltette a nagy kérdést, és azóta együtt vagyunk. Persze ez Ronnienak nem nagyon tetszik, ezért inkább kerül minket. Időközben összebarátkoztam Andyvel is. Nem is olyan rossz fej, jókat lehet vele hülyülni és beszélgetni is. Kezdtem hozzá ragaszkodni, de nem jobban mint Oliverhez.
  Amióta itthon vagyok szereztem új barátokat, persze a régiekkel is tartom a kapcsolatot. Hol skypolunk, hol üzikben beszélgetek velük. Ma is éppen az egyik legjobb barátnőmmel beszélgetek skypon.
- Szia Jessica ! Miújság ? Hogy vagy ?
- Helló Roxanne, velem nincsen semmi extra, Egyedül vagy :

Andy szemszög:

  Nem rég érkeztem meg a Radke házba. Otthon unatkoztam, a srácok nem értek rám, így gondoltam átjövök. Ronnie-t persze felhívtam, azt mondta nem sokára haza ér, de a tesója otthon van, így felmentem hozzá, de az ajtó előtt megálltam. Valakivel beszélgetett, de számomra ismeretlen volt hang. Egy ismeretlen lányé, és eléggé különös dologról beszélgettek.
(a kihallgatott skype beszélgetést dőlt betűvel írom)
- Nagy bajban vagy Rox.
-Miért ?
-Az exed, Christian, köpött a zsaruknak, ugyanis lebukott.
-Ez engem miben érint ? 
- A te nevedet is mondta. Azt mondta te is árultad a drogot. 
- De az csak az elején, én utána otthagytam őket. 
- De benne voltál. Említett még valami gyilkosságot is. Ugye nem igaz, hogy te is benne voltál?
- Nem. Én ilyenben nem voltam benne. Drogot is csak a kapcsolatunk elején árultam, mert kényszerített rá.
Ekkor beléptem a szobába. A kamera túlsó oldalán lévő lány ijedten meredt rám.
-Ez mind igaz Roxanne ?- csalódott voltam, nem is kicsit. Sose feltételeztem volna ilyet erről a lányról.

Mára ennyit. Puszi mindenkinek :)

2 megjegyzés: